fredag 12. februar 2010

Oslo igjen...sengetepper, puter og sånn...




Lenge siden sist nå! Skjer så mye om dagen, med benkeplater som skal fraktes hit og dit, parkett som jeg hadde bestillt for lite av,må bestilles på ny, alt skal koordineres og ordnes samtidig som to små gutter skal ha rent tøy i barnehagen og foreldrene har mer enn fulltidsjobber utenom...blir lite tid til blogging da desverre.... MEN nå er jeg på jobbtur, Oslo er byen og imorgen skal jeg shoppe litt for det er jo både morsdag og valentines på søndag :) Jeg skal ta turen til Vika og Illums bolighus, jeg skal på Hay i Hegdehaugsveien der jeg skal se på puter og sengetepper... Home & cottage i bogstadveien har noen enorme hodeputer som jeg veldig gjerne kunne tenkt meg. Deretter skal jeg innom sprell og zara :) Blir en bra dag, tror jeg. Får ta en liten blund først og tar me bilder av de aktuelle sengeteppene...

Vil med det samme informere om at det nye soverommet vårt har mørkegrå vegger ncs 7000, vi har hvit seng og skyvedørsgarderobe som har to hvite dører og en speildør i midten.... tror det gule kunne blitt fint, på veggen skal vi ha eames sin hang it all knagg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er kommentarene som gjør bloggingen supergøy!
Har du ikke google konto- legg inn en kommentar som anonym :)