søndag 6. juni 2010

Fra tanke til handling...

Endelig, etter å ha tenkt i mange år at jeg burde ta interiørskole kurset, har jeg nå endelig fått tak i pensum og gått til aksjon! Første kurset heter boligmiljø, pensum ser bra ut. Nå må jeg bare få strukturert stoffet og få en oversikt før jeg kjører igang med innleveringer.

Har jo fulltidsjobb og to små barn utenom, men tenker at dette er så gøy at jeg skal få det til.
Ellers er det noen bilder her av det nye kontorhjørnet, som trenger litt stæsj, hyller og farger, det kommer etterhvert...
Nå er det båttur og maling av hus som gjelder, ha en fin dag alle!
En god søndag ønskes fra Villa Folkvord

6 kommentarer:

  1. Ah så utrolig artig:)Kunne jeg tenkt meg og..Sier jeg vet du som sitter midt oppi værste eksamensperioden...
    Ha en fin dag i sooola:)

    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  2. Håper du kommer med noen gode tips og sprer av din lærdom her i bloggen.

    SvarSlett
  3. Masse lykke til !!
    jeg har gått den skolen jeg og , og det er kjempemoro :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Lykke til med studiene. Har vært inne på samme tanke selv...

    Ligger forresten en utfordring til deg hos meg! ;) Ta den om du vil!

    SvarSlett
  5. Hei!

    Oi, så sporty å begynne på studier ved siden av fulltidsjobb og to barn!
    Lykke lykke til!

    Koselig arbeidskrok :)

    SvarSlett
  6. Det er bra gjort det!!! Så kjekt. Lykke t!!

    SvarSlett

Det er kommentarene som gjør bloggingen supergøy!
Har du ikke google konto- legg inn en kommentar som anonym :)